28 Şubat 2011 Pazartesi

bugünüm..

merhabalar, nasılsınız bugün. ben biraz keyifisizim, yapmam gereken bir sürü şey var ama hangisinden başlayacağımı bilemediğim için hepsi yarım bir şekilde bitirilmeyi bekliyorlar, ve tabi şu diğer huzursuzlukları saymazsak..
yüksek lisansta 2. yılım, teze geçtim ve seminer vermem gerekiyor, ama bir türlü hazırlanamadım, danışmanımın sabrını zorlamak istemiyorum :(
hayatta nerde yanlış yaptığımı biliyorum fakat düzeltemeyeceğim konular olduğu için çıkmaza doğru sürükleniyo gibiyim, bu durumdan bir an önce kurtulmak istiyorum. ama sadece istiyorum, çünkü bu imkansız gibi birşey...
herkese göre ben sorunlu biriyim, kendine dert üreten, üzülmekten haz alan biri, gerçekten öyle miyim? mutlu olmayı ben mi beceremiyorum yoksa mutlu olmayı sağlayacak şeyler mi eksik hayatımda? bunun cevabını bana kim verecek?
o siyah gri mutsuzluk geri gelsin istemiyorum...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder